Garantie & klachten

Garantie

De feestpakketten voor elk kinderfeestje van van Kaat worden deels met de hand gemaakt. Van Kaat geeft om haar producten en doet logischerwijze haar best om deze in topconditie aan je te leveren. Mocht een product kapot gaan of gebreken vertonen, mits goed gebruikt, binnen een redelijke verwachte levensduur, dan moet je binnen twee maanden na constatering van het gebrek contact opnemen met van Kaat. Uiteraard ruim voor de geplande feestdatum. Er zal dan gekeken worden naar een passende oplossing. Dit geldt ook voor de andere producten, mits goed gebruikt. Er zal dan contact worden opgenomen met de leverancier. Van Kaat behoudt zich het recht voor artikelen eventueel te (laten) repareren, vervangen of (gedeeltelijk) te crediteren. Let op: stuur producten met gebreken pas retour na contact met Van Kaat. 

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland, dan hoor ik dat graag. Hiervoor kan je een mail sturen naar vankaat@ home.nl. Dan kan ik een passende oplossing zoeken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.